0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مرجوعی

شرایط تعویض یا مرجوعی

در چه صورتی امکان تعویض و یا بازگشت کالا وجود دارد:

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.
  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
  • اگر مشتری درخواست تعویض سایز داشته باشد

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد:

- اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.

- اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ما بازگردانده شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان مودال از طریق چت آنلاین، یا ارسال پیام به صفحه اینستاگرام مودال اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وب‌سایت است.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، لیبل، پلمب، برچسب‌ها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد خدمات مشتریان مودال به شماره تلفن 01133327128 ، چت آنلاین سایت و یا ارسال پیام به صفحه‌ی اینستاگرام مودال اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا‏، باید انصراف خود را از طریق تماس تلفنی ، چت آنلاین یا ارسال پیام به صفحه‌ی اینستاگرام مودال اطلاع دهد.

- همچنین در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

- استرداد لباس زیر و لباس راحتی به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست.

- تعویض یا بازپس‌گیری محصولاتی که در جشنواره‌ها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شده‌اند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید، تعویض، استرداد و بازپس‌گیری محصول امکان پذیر نیست.

اگر مشتری درخواست تعویض سایز داشته باشد

- درخواست تعویض سایز کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان مودال از طریق چت آنلاین، یا ارسال پیام به صفحه اینستاگرام مودال اطلاع داده شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زیما بازگردانده شود و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

- همچنین در صورت درخواست تعویض سایز، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در مودال تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با مودال جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، میبایست عکس از رسید پستی به صفحه اینستاگرام مودال ارسال نمایید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان مازندران، شهر ساری، میدان شهرآشوب، فاز دوم، فروشگاه مودال / کدپستی : 4814613112

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا را اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

۱. از بخش چت آنلاین

۲. ارسال پیام به صفحه اینستاگرام مودال

۴. تماس تلفنی با شماره 01133327128

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر کد سفارش ، شماره موبایل و ایمیلی که سفارش با آن ثبت شده در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.