0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید اقساطی با اسنپ پی

 خرید قسطی از مودال شاپ 

 به جهت آسان تر کردن هرچه بیشتر فرایند خرید پوشاک از فروشگاه اینترنتی مودال شاپ 
این تیم با همکاری شرکت اسنپ پی شرایطی را فراهم کرده است که شما بدون پرداخت هیچ کارمزدی،
مبلغ خرید خود را در ۴ قسط پرداخت نمایید.

به طور خلاصه برای خرید اقساطی:

  1. داشتن اعتبار اسنپ پی به اندازه مبلغ فاکتور سفارش.
  2. انتخاب درگاه اسنپ پی در هنگام تسویه حساب.
  3. پرداخت ۱ قسط از چهار قسط.
  4. دریافت محصول سفارش داده شده.
  5. تسویه حساب اقساط در ۳ ماه آینده با اسنپ پی.

در ادامه به سوالات متداول پاسخ میدهیم، همچنین جهت اطلاعات بیشتر به سایت اسنپ پی مراجعه نمایید.

 
 پرداخت اقساطی اسنپ پی چیست؟ 
 
پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود.
با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی،
از فروشگاه‌ مودال شاپ بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه
ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.
 
چطور میتوانم از روش پرداخت اقساطی اسنپ پی استفاده کنم؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:

  1. محصول خود را انتخاب کنید در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب کنید.
  2. شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
  3. کد تأییدی که می‌فرستیم را وارد کنید.
  4. با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی می‌شود و محصول خود را طبق زمانبندی فروشگاه دریافت میکنید.
 
من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور میتوانم سرویس اعتباری اسنپ پی را فعال کنم؟
 
امکان فعال‌سازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد.
برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،
پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود. 
 
در اسنپ پی حساب ندارم، میتوانم موقع خرید ثبت نام و اعتبار بگیرم؟
 
بله! می‌توانید حین خرید از فروشگاه‌ مودال شاپ با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که
با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ‌پی ثبت‌نام کنید.
اطلاعات شما در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار می‌گیرید و می‌توانید خریدتان را نهایی کنید.
 
چگونه میتوانم اقساطم را تسویه کنم؟
 
در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی،
در پایان هر ماه یک صورت‌حساب برای‌تان صادر می‌شود.
برای تسویه‌حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،
بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید.
با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است،
اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.

 اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطی ام بیشتر بود چکار کنم؟
 
در این صورت، مابه تفاوت مبلغی که بیشتر از اعتبار شما در اسنپ پی می باشد را
در هنگام پرداخت اولین قسط همراه با قسط اول پرداخت می نمایید.
به طور مثال اعتبار شما در اسنپ‌پی ۴ میلیون تومان و مجموع سبد خرید شما ۶ میلیون تومان است.
( یعنی مجموع مبلغ سبد خرید شما ۲ میلیون تومان بیشتر از اعتبار اسنپ‌پی شما می باشد )
در این صورت مبلغ هر قسط شما یک چهارم اعتبارتون یعنی ۱ میلیون تومان می باشد.
همچنین ۲ میلیون تومان به قسط اولتون اضافه میشه و در نهات مبلغ پرداختیتون به این شکل خواهد شد:
ماه اول ۳ میلیون ، ماه دوم ۱ میلیون، ماه سوم ۱ میلیون، ماه چهارم ۱ میلیون 
همچنین در روش دوم میتوانید تا اندازه اعتبار خود از شرایط اقساطی استفاده کنید و
اضافی مبلغ را بصورت نقدی با فروشگاه تسویه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپ پی محدودیتی وجود دارد؟
 
شما می‌توانید به اندازه کل موجودی‌تان که در صفحه اصلی برنامه
(بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید.
تنها کافی است: کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
سفارش شما از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد.
(حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و
نمی‌توانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار تومان را به‌صورت اقساطی بخرید.)
موجودی اعتبار اقساطی‌تان برای خرید کالا کافی باشد.
 
آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپ پی پرداخت شده است وجود دارد؟
 
اسنپ‌پی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین مودال شاپ است. می‌توانید با پشتیبانی مودال شاپ تماس بگیرید.
اما توجه داشته باشید، قوانین و خط‌ مشی سرویس‌دهنده‌ها برای مرجوعی یا حذف و
اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت،
امکان اصلاح و تغییر آن از طریق‌ اسنپ‌پی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با مودال شاپ پیگیری کنید.